loading...

Ahmadi

بازدید : 103
سه شنبه 4 آذر 1399 زمان : 19:54

Alcatel 3L (2020) در ارزان ترین سطح ارزان تلفن ها پایین است و واقعاً این باعث می شود که هرچه در مورد تلفن خواهیم گفت - بسیاری از ما کاملاً خوشحال خواهیم شد که در زمینه عملکرد ، کیفیت عکس مصالحه کنیم و عمر باتری اگر به معنای صرف هزینه کمتر باشد.

در سال 2020 شاید مهمتر از آن باشد که یک گوشی در مقایسه با قیمت سایر گوشی ها در برابر قیمت آن وزن شود. Alcatel 3L (2020) البته از نظر کیفیت ساخت و صفحه نمایش ، قابلیت دوربین ، سرعت خام و هر چیز دیگری فاصله زیادی تا گلکسی نوت 20 و حتی OnePlus Nord دارد ، اما در عین حال هزینه زیادی دارد کمتر


این قیمت پایین است که واقعاً نقطه اصلی فروش گوشی است و دلیل خرید آن نیز می باشد. با توجه به این نکته ، تنها چیزی که شما باید بدانید این است که آیا تلفن قابل استفاده است یا توانایی کنار آمدن با کارهای روزمره را دارد یا خیر ، و این گوشی با رنگ های پرنده عبور می کند.

تقریباً هر قسمت از Alcatel 3L (2020) با توجه به قیمت آن از آنچه انتظار دارید بهتر است: صفحه نمایش ، کیفیت دوربین ، دوام باتری ... همه آنها در طرح بزرگ گوشی های هوشمند در سال 2020 بسیار متوسط هستند ، اما در واقع نسبتاً چشمگیر برای تلفنی که هزینه آن بسیار کم است.


این کیفیت صفحه نمایش و اجزای داخلی (و عملکرد بعدی) است که در آن کاهش هزینه ها شاید بیشتر به چشم می خورد ، اما حتی در اینجا تلفن به خوبی نگه می دارد. تا زمانی که نمی توانید کارهای اضافی مانند 5G ، شارژ بی سیم و ضد آب را انجام دهید ، Alcatel 3L (2020) به خوبی می تواند هر آنچه را که در یک گوشی به دنبال آن هستید ، به شما ارائه دهد.

اگر بخواهیم پرونده ای راجع به تلفن مورد بحث قرار دهیم ، به این دلیل است که بازار میان رده در حال حاضر بسیار قدرتمند است ، مانند گوگل ، اپل ، سامسونگ ، شیائومی ، نوکیا و موتورولا همه جا را دوست دارند. تقریباً در مورد هر سازنده تلفن ، یک گوشی میان رده بسیار مناسب در حال حاضر در بازار موجود است ، به این معنی که اگر می توانید کمی بیشتر هزینه کنید ، باید هزینه کنید.

با این حال ، اگر می خواهید تا آنجا که ممکن است کم هزینه کنید ، Alcatel 3L (2020) تقریباً در هر بخش به شما کمک خواهد کرد.


خبر خوب برای خریداران احتمالی Alcatel 3L (2020) این است که این تلفن اکنون با هزینه زیادی در دسترس نیست - ما در زمان نوشتن این مقاله در انگلستان با قیمت 129.99 پوند شاهد سیم کارت آن هستیم. ما همچنین دیده ایم که در خرده فروشان دیگر ظاهر می شود ، بنابراین ویجت های موجود در این صفحه را برای آخرین قیمت ها و معاملات بررسی کنید.

در استرالیا ، این گوشی از طریق وودافون با قیمت بسیار پایین 199 دلار استرالیا در دسترس است.

هنوز این تلفن در ایالات متحده موجود نیست (اگرچه مدل های دیگر آلکاتل نیز موجود هستند) ، اما با تبدیل سریع ارز ، قیمت این گوشی 165 دلار است. به طور خلاصه ، آنچه در اینجا مشاهده می کنید یک تلفن بسیار ارزان قیمت است.

خطری وجود ندارد که Alcatel 3L (2020) از نظر طراحی و زیبایی از بین برود ، اما کاملاً قابل احترام برای یک گوشی ارزان قیمت است. کمی با ضخامت 8.45 میلی متر است ، اما لبه ها و گوشه ها به خوبی گرد شده اند و نگه داشتن آن راحت و سبک است.

در قسمت جلویی صفحه نمایش 6.22 اینچی LCD با بریدگی قطره قطره قطره قطره اشک دیده می شود و گرچه چانه پایین آن از حاشیه های اطراف بقیه صفحه بزرگتر است ، اما خیلی بد به نظر نمی رسد. هنگامی که به گوشی نگاه می کنید ، کنترل های روشن و خاموش در سمت راست قرار دارند ، دارای شکاف سیم کارت (دوگانه) و یک دکمه اختصاصی دستیار Google در سمت چپ هستید.

در پشت ما حسگر اثر انگشت - مکانی کاملاً معقول برای آن - و دوربین عقب با لنزهای سه گانه داریم. ما دوست داریم دوربین های عقب گوشی های هوشمند ما در گوشه و کنار قرار داشته باشند ، همانطور که این دوربین به جای تسلط بر وسط محفظه است ، اما مسلماً مسافت پیموده شده شما ممکن است متفاوت باشد (و از هر جهت به سختی یک معامله گر است).

این قاب کاملاً پلاستیکی است و به نظر می رسد تلفن ارزان تری است ، اما به هیچ وجه احساس بد ساختگی یا شکنندگی نمی کند. در واقع این احساس نوعی تلفن است که نباید خیلی مراقب آن باشید ، گرچه این فقط برداشت ماست و نه هر چیزی که رسماً به ما گفته شده است: تلفن به عنوان ضد آب یا ضد گرد و غبار شناخته نشده است.

در پایین Alcatel 3L (2020) یک بلندگو وجود دارد و یک جک هدفون 3.5 میلی متری نیز در بالا قرار دارد ، بنابراین اگر می خواهید با این گوشی بتوانید از هدفون های سیمی خود استفاده کنید.

ما هیچ شکایتی اساسی در مورد طراحی یا کیفیت ساخت Alcatel 3L (2020) نداریم و مانند هر چیز دیگری در مورد گوشی ، برای به دست آوردن آن باید وزن آن را با قیمتی که پرداخت می کنید اندازه کنید.

ما نسخه Dark Chrome (که به عنوان خاکستری نیز شناخته می شود) از تلفن داشتیم ، اما مدل های Chameleon Blue و Agate Green حتی خنده دار تر به نظر می رسند - اگر می خواهید ظاهر جسورانه تری داشته باشید ، ارزش دارد آنها را بررسی کنید.

اغلب متوجه خواهید شد که صفحه نمایش جایی است که برخی از هزینه ها برای گوشی های ارزان تر صرفه جویی شده است و این مورد در مورد Alcatel 3L (2020) وجود دارد. صفحه نمایش 6.22 اینچی ، 720 15 1520 ، نسبت نمایشگر 19: 9 از نوع IPS LCD نسبت به بهترین گوشی های پرچمدار یا حتی بهترین میان رده های تجاری نسبتاً کسل کننده و از وضوح کمتری برخوردار است.
تبلیغات

این بدان معنا نیست که اصلاً نمایشگر وحشتناکی است - اما این یکی از مناطقی است که اگر تلفن را با این قیمت پایین و ارزان خریداری می کنید ، مجبور به پذیرش مصالحه خواهید شد. برای کارهای روزمره خوب است ، به خصوص اگر کمی روشنایی را بالا ببرید (روشنایی انطباقی ویژگی دیگری است که باید بدون این گوشی انجام دهید).

اگر از یک گوشی گران قیمت پایین بیایید ، تراکم پیکسل 270 پیکسل در هر اینچ عادت می کند ، اما در زمان آزمایش تلفن - مرور وب ، ارسال پیام ، تماشای فیلم - متوجه شدیم که صفحه نمایش برای برگزاری دقیق معاینه کافی برگزار شد.

ما حتی چند بازی را روی Alcatel 3L (2020) قرار دادیم و دیگر هیچ مشکلی پیش نیامد. شما می توانید بگویید که این یک صفحه نمایش ارزان تر است ، اما در عین حال اگر این گوشی را خریداری نکنید ناامید نخواهید شد ، با توجه به قیمتی که می پردازید - و قیمت آن بسیار مهم است می آید به یک تلفن مقرون به صرفه مانند این.

ما در هنگام آزمایش متوجه حداقل شبح شده ایم ، اما لازم به ذکر است که HDR (محدوده دینامیکی بالا) - که جزئیات را در تاریک ترین و سبک ترین قسمتهای قاب نشان می دهد - در اینجا موجود نیست.

فیلم ها و نمایش ها هنوز هم قابل تماشا هستند ، اما قسمت های خاصی از یک عکس ممکن است شسته شود یا در تاریکی گم شود ، بنابراین این یک مصالحه دیگر است که باید هنگام خرید در این انتهای بازار به خاطر بسپارید.

دوربین

دوربین پشت 48MP + 5MP + 2MP
عکسهای رضایت بخش
در نور کم هم اشکالی ندارد

کیفیت دوربین هنوز هم یکی از فاکتورهای کلیدی است که اکثر ما هنگام تصمیم گیری در مورد انتخاب یک تلفن به آن نگاه می کنیم ، اما حتی ارزان ترین تلفن ها - مثلاً Alcatel 3L (2020) - اکنون می توانند نتیجه ای بدست آورند. تا از انزجار صورت خود را پیچ دهی مانند بسیاری از ویژگی های دیگر آن ، قابلیت عکسبرداری گوشی نیز بسیار خوب است.

البته شما می توانید بین عکسی که با این گوشی گرفته شده است و یک عکس گرفته شده توسط Galaxy S20 Ultra یا iPhone 11 Pro تفاوت را تشخیص دهید ، اما آیا این فاصله کافی است که بتوانید به آن اهمیت دهید؟ یا شاید مهمتر اینکه ، دوستان اینستاگرام و فیس بوک شما به این اهمیت دهند؟ شما می توانید با پس اندازی که با خرید Alcatel 3L (2020) به جای یک پرچمدار سطح بالا ، تعطیلات بسیار خوبی داشته باشید.
تبلیغات

از نظر مشخصات کلیدی ، ما یک لنز ماکرو 48MP f / 1.8 ، یک 5MP f / 2.4 فوق العاده عریض ، و یک لنز 2MP ماکرو داریم که دوربین پشتی را تشکیل می دهد ، بنابراین این تقریباً در هر پایه ای است که پوشش داده شده است به جز بزرگنمایی تله فوتو - هر بزرگ نمایی که روی این تلفن انجام می دهید باید دیجیتالی باشد و در نتیجه افت کیفیت حاصل می شود (این دقیقاً مانند بزرگنمایی با نرم افزار ویرایش تصویر است). در اطراف جلو یک لنز کاملاً استاندارد 8MP f / 2.0 وجود دارد.

Alcatel 3L (2020)


دوربین های تلفن تماماً مربوط به مگاپیکسل نیستند ، اما یک لنز 48 مگاپیکسلی با این قیمت چشمگیر است و در کل شما از ضربه محکم و ناگهانی تولید شده توسط Alcatel 3L (2020) راضی خواهید بود. سرعت شاتر مناسب است و منوی دوربین با تعداد زیادی حالت که هرگز از آنها استفاده نخواهید کرد (ما ترجیح می دهیم فقط به حالت خودکار بچسبیم - شاید اینطور نباشد) کاهش نمی یابد.

در نور خوب و با یک دست ثابت در اینجا نتایج مناسبی خواهید گرفت ، البته گاهی اوقات کمی در سمت کسل کننده. با بررسی دقیق تر ، دوربین عقب Alcatel 3L (2020) نمی تواند جزئیات را ضبط کند یا سر و صدا و همچنین تلفن های بالاتر از نردبان قیمت را حفظ کند (فکر کنید آیفون SE 2020 یا Google Pixel 4a).

عکاسی با نور کم در واقع به طرز شگفت انگیزی خوب است ، اگرچه تلفن به جای ضبط جزئیات اضافی ، فقط باعث افزایش روشنایی در سمت نرم افزار می شود. عکسهای کلوزآپ و عکسهای با زاویه دید خوب هم خوب به نظر نمی رسند ، اگرچه رنگها در حالت دوم ممکن است کمی عجیب باشند - درصورتی که کاملاً مجبور باشید تا جایی که ممکن است در یک صحنه قرار بگیرید ، از آنها استفاده می کنید.

به طور خلاصه ، عملکرد دوربین در Alcatel 3L (2020) به طرز شگفت انگیزی برای یک گوشی با این قیمت خوب است. تصاویر واقعاً برای بررسی دقیق ایستاده نیستند و تلفنهای گران قیمت عکسهای به مراتب بهتری می گیرند - همانطور که انتظار داشتید - اما این تلفن شما را ناامید نمی کند و تقریباً در هر سناریو نورپردازی و عکسبرداری از پس آن برمی آید.

Alcatel 3L (2020) ادعا نمی کند که در لبه های عملکرد تلفن قرار دارد - در واقع فاصله زیادی تا لبه دارد و این در مشخصات گوشی شما مشخص است.

چیپست MediaTek MT6762 Helio P22 و 4 گیگابایت حافظه رم تقریباً کمترین چیزی است که این روزها برای یک گوشی هوشمند می خواهید و این با حداقل قیمتی که برای تهیه تلفن پرداخت می کنید مطابقت دارد.


64 گیگابایت حافظه داخلی عالی نیست اما کافی است بسیاری از مردم با این همه کتابخانه رسانه دیجیتال که این روزها در ابر ذخیره شده اند ، کنار بیایند. اسلات سیم کارت به عنوان یک کارت خوان microSD دو برابر می شود ، بنابراین اطمینان خاطر این است که اگر متوجه شدید می توانید تا 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی اضافی اضافه کنید. این روزها بسیاری از تلفن ها فضای ذخیره سازی قابل ارتقا ارائه نمی دهند ، اما ما همیشه دوست داریم آن را ببینیم.

عمر باتری

باتری 4000 میلی آمپر ساعتی داخل آن
ماندگاری باتری نسبتاً طولانی
سرعت شارژ 10 وات

دوام باتری همیشه یکی از موارد مهم برای هر شخصی است که تلفن خریداری می کند و یکی از مزایای استفاده از گوشی ارزان تر این است که صفحه نمایش های با رزولوشن پایین و اجزای کم قدرت معمولاً عمر باتری کمتری را در طول روز مصرف می کنند. این مورد در مورد Alcatel 3L (2020) است که با طول عمر خود ما را تحت تأثیر قرار داد.

یک آزمایش دو ساعته جریان ویدئو با حداکثر روشنایی ، باتری را از 100 درصد به 84 درصد کاهش می دهد ، که فوق العاده نیست اما بیش از حد متوسط است - به نظر می رسد که شما بین 12 ساعت یا بیشتر از تماشای فیلم بین شارژ نگاه می کنید ، و اگر کمی روشنایی را کم کنید ، به طور قابل توجهی بیشتر است.

در روزگار ما با Alcatel 3L (2020) همیشه آب زیادی از باتری 4000 میلی آمپری باقی مانده بود - گاهی اوقات تا 40-50، ، هرچند منصفانه است که بگوییم تلفن های آزمایشی ما همیشه تمرین شدید را ندارند گوشی هایی که ما در اختیار داریم و بیشتر از آنها استفاده می کنیم.

حتی در صورت استفاده زیاد ، این گوشی تا پایان روز و بعداً به بعضی از آن ها خواهد رسید و اگر کلاً از آن استفاده نکنید ، ممکن است حتی در روز دوم نیز موفق به ساخت آن شوید - به نظر می رسد تلفن در نگه داشتن آن بسیار خوب است شارژ آن در حالی است که شما با آن کاری انجام نمی دهید.

در اینجا هیچ پشتیبانی از شارژ سریع وجود ندارد - یکی دیگر از اقدامات کاهش هزینه - بنابراین این ممکن است برای افرادی که هر روز بین مکان های مختلف می پرند مناسب نباشد و ما نمی توانیم در مورد چگونگی ماندگاری باتری ماهها یا سالها باتری صحبت کنیم خط ، اما ما فکر نمی کنیم که هنگام استفاده از باتری در Alcatel 3L (2020) نگران باشید.

منبع : techradar.com

Alcatel 3L (2020) در ارزان ترین سطح ارزان تلفن ها پایین است و واقعاً این باعث می شود که هرچه در مورد تلفن خواهیم گفت - بسیاری از ما کاملاً خوشحال خواهیم شد که در زمینه عملکرد ، کیفیت عکس مصالحه کنیم و عمر باتری اگر به معنای صرف هزینه کمتر باشد.

در سال 2020 شاید مهمتر از آن باشد که یک گوشی در مقایسه با قیمت سایر گوشی ها در برابر قیمت آن وزن شود. Alcatel 3L (2020) البته از نظر کیفیت ساخت و صفحه نمایش ، قابلیت دوربین ، سرعت خام و هر چیز دیگری فاصله زیادی تا گلکسی نوت 20 و حتی OnePlus Nord دارد ، اما در عین حال هزینه زیادی دارد کمتر


این قیمت پایین است که واقعاً نقطه اصلی فروش گوشی است و دلیل خرید آن نیز می باشد. با توجه به این نکته ، تنها چیزی که شما باید بدانید این است که آیا تلفن قابل استفاده است یا توانایی کنار آمدن با کارهای روزمره را دارد یا خیر ، و این گوشی با رنگ های پرنده عبور می کند.

تقریباً هر قسمت از Alcatel 3L (2020) با توجه به قیمت آن از آنچه انتظار دارید بهتر است: صفحه نمایش ، کیفیت دوربین ، دوام باتری ... همه آنها در طرح بزرگ گوشی های هوشمند در سال 2020 بسیار متوسط هستند ، اما در واقع نسبتاً چشمگیر برای تلفنی که هزینه آن بسیار کم است.


این کیفیت صفحه نمایش و اجزای داخلی (و عملکرد بعدی) است که در آن کاهش هزینه ها شاید بیشتر به چشم می خورد ، اما حتی در اینجا تلفن به خوبی نگه می دارد. تا زمانی که نمی توانید کارهای اضافی مانند 5G ، شارژ بی سیم و ضد آب را انجام دهید ، Alcatel 3L (2020) به خوبی می تواند هر آنچه را که در یک گوشی به دنبال آن هستید ، به شما ارائه دهد.

اگر بخواهیم پرونده ای راجع به تلفن مورد بحث قرار دهیم ، به این دلیل است که بازار میان رده در حال حاضر بسیار قدرتمند است ، مانند گوگل ، اپل ، سامسونگ ، شیائومی ، نوکیا و موتورولا همه جا را دوست دارند. تقریباً در مورد هر سازنده تلفن ، یک گوشی میان رده بسیار مناسب در حال حاضر در بازار موجود است ، به این معنی که اگر می توانید کمی بیشتر هزینه کنید ، باید هزینه کنید.

با این حال ، اگر می خواهید تا آنجا که ممکن است کم هزینه کنید ، Alcatel 3L (2020) تقریباً در هر بخش به شما کمک خواهد کرد.


خبر خوب برای خریداران احتمالی Alcatel 3L (2020) این است که این تلفن اکنون با هزینه زیادی در دسترس نیست - ما در زمان نوشتن این مقاله در انگلستان با قیمت 129.99 پوند شاهد سیم کارت آن هستیم. ما همچنین دیده ایم که در خرده فروشان دیگر ظاهر می شود ، بنابراین ویجت های موجود در این صفحه را برای آخرین قیمت ها و معاملات بررسی کنید.

در استرالیا ، این گوشی از طریق وودافون با قیمت بسیار پایین 199 دلار استرالیا در دسترس است.

هنوز این تلفن در ایالات متحده موجود نیست (اگرچه مدل های دیگر آلکاتل نیز موجود هستند) ، اما با تبدیل سریع ارز ، قیمت این گوشی 165 دلار است. به طور خلاصه ، آنچه در اینجا مشاهده می کنید یک تلفن بسیار ارزان قیمت است.

خطری وجود ندارد که Alcatel 3L (2020) از نظر طراحی و زیبایی از بین برود ، اما کاملاً قابل احترام برای یک گوشی ارزان قیمت است. کمی با ضخامت 8.45 میلی متر است ، اما لبه ها و گوشه ها به خوبی گرد شده اند و نگه داشتن آن راحت و سبک است.

در قسمت جلویی صفحه نمایش 6.22 اینچی LCD با بریدگی قطره قطره قطره قطره اشک دیده می شود و گرچه چانه پایین آن از حاشیه های اطراف بقیه صفحه بزرگتر است ، اما خیلی بد به نظر نمی رسد. هنگامی که به گوشی نگاه می کنید ، کنترل های روشن و خاموش در سمت راست قرار دارند ، دارای شکاف سیم کارت (دوگانه) و یک دکمه اختصاصی دستیار Google در سمت چپ هستید.

در پشت ما حسگر اثر انگشت - مکانی کاملاً معقول برای آن - و دوربین عقب با لنزهای سه گانه داریم. ما دوست داریم دوربین های عقب گوشی های هوشمند ما در گوشه و کنار قرار داشته باشند ، همانطور که این دوربین به جای تسلط بر وسط محفظه است ، اما مسلماً مسافت پیموده شده شما ممکن است متفاوت باشد (و از هر جهت به سختی یک معامله گر است).

این قاب کاملاً پلاستیکی است و به نظر می رسد تلفن ارزان تری است ، اما به هیچ وجه احساس بد ساختگی یا شکنندگی نمی کند. در واقع این احساس نوعی تلفن است که نباید خیلی مراقب آن باشید ، گرچه این فقط برداشت ماست و نه هر چیزی که رسماً به ما گفته شده است: تلفن به عنوان ضد آب یا ضد گرد و غبار شناخته نشده است.

در پایین Alcatel 3L (2020) یک بلندگو وجود دارد و یک جک هدفون 3.5 میلی متری نیز در بالا قرار دارد ، بنابراین اگر می خواهید با این گوشی بتوانید از هدفون های سیمی خود استفاده کنید.

ما هیچ شکایتی اساسی در مورد طراحی یا کیفیت ساخت Alcatel 3L (2020) نداریم و مانند هر چیز دیگری در مورد گوشی ، برای به دست آوردن آن باید وزن آن را با قیمتی که پرداخت می کنید اندازه کنید.

ما نسخه Dark Chrome (که به عنوان خاکستری نیز شناخته می شود) از تلفن داشتیم ، اما مدل های Chameleon Blue و Agate Green حتی خنده دار تر به نظر می رسند - اگر می خواهید ظاهر جسورانه تری داشته باشید ، ارزش دارد آنها را بررسی کنید.

اغلب متوجه خواهید شد که صفحه نمایش جایی است که برخی از هزینه ها برای گوشی های ارزان تر صرفه جویی شده است و این مورد در مورد Alcatel 3L (2020) وجود دارد. صفحه نمایش 6.22 اینچی ، 720 15 1520 ، نسبت نمایشگر 19: 9 از نوع IPS LCD نسبت به بهترین گوشی های پرچمدار یا حتی بهترین میان رده های تجاری نسبتاً کسل کننده و از وضوح کمتری برخوردار است.
تبلیغات

این بدان معنا نیست که اصلاً نمایشگر وحشتناکی است - اما این یکی از مناطقی است که اگر تلفن را با این قیمت پایین و ارزان خریداری می کنید ، مجبور به پذیرش مصالحه خواهید شد. برای کارهای روزمره خوب است ، به خصوص اگر کمی روشنایی را بالا ببرید (روشنایی انطباقی ویژگی دیگری است که باید بدون این گوشی انجام دهید).

اگر از یک گوشی گران قیمت پایین بیایید ، تراکم پیکسل 270 پیکسل در هر اینچ عادت می کند ، اما در زمان آزمایش تلفن - مرور وب ، ارسال پیام ، تماشای فیلم - متوجه شدیم که صفحه نمایش برای برگزاری دقیق معاینه کافی برگزار شد.

ما حتی چند بازی را روی Alcatel 3L (2020) قرار دادیم و دیگر هیچ مشکلی پیش نیامد. شما می توانید بگویید که این یک صفحه نمایش ارزان تر است ، اما در عین حال اگر این گوشی را خریداری نکنید ناامید نخواهید شد ، با توجه به قیمتی که می پردازید - و قیمت آن بسیار مهم است می آید به یک تلفن مقرون به صرفه مانند این.

ما در هنگام آزمایش متوجه حداقل شبح شده ایم ، اما لازم به ذکر است که HDR (محدوده دینامیکی بالا) - که جزئیات را در تاریک ترین و سبک ترین قسمتهای قاب نشان می دهد - در اینجا موجود نیست.

فیلم ها و نمایش ها هنوز هم قابل تماشا هستند ، اما قسمت های خاصی از یک عکس ممکن است شسته شود یا در تاریکی گم شود ، بنابراین این یک مصالحه دیگر است که باید هنگام خرید در این انتهای بازار به خاطر بسپارید.

دوربین

دوربین پشت 48MP + 5MP + 2MP
عکسهای رضایت بخش
در نور کم هم اشکالی ندارد

کیفیت دوربین هنوز هم یکی از فاکتورهای کلیدی است که اکثر ما هنگام تصمیم گیری در مورد انتخاب یک تلفن به آن نگاه می کنیم ، اما حتی ارزان ترین تلفن ها - مثلاً Alcatel 3L (2020) - اکنون می توانند نتیجه ای بدست آورند. تا از انزجار صورت خود را پیچ دهی مانند بسیاری از ویژگی های دیگر آن ، قابلیت عکسبرداری گوشی نیز بسیار خوب است.

البته شما می توانید بین عکسی که با این گوشی گرفته شده است و یک عکس گرفته شده توسط Galaxy S20 Ultra یا iPhone 11 Pro تفاوت را تشخیص دهید ، اما آیا این فاصله کافی است که بتوانید به آن اهمیت دهید؟ یا شاید مهمتر اینکه ، دوستان اینستاگرام و فیس بوک شما به این اهمیت دهند؟ شما می توانید با پس اندازی که با خرید Alcatel 3L (2020) به جای یک پرچمدار سطح بالا ، تعطیلات بسیار خوبی داشته باشید.
تبلیغات

از نظر مشخصات کلیدی ، ما یک لنز ماکرو 48MP f / 1.8 ، یک 5MP f / 2.4 فوق العاده عریض ، و یک لنز 2MP ماکرو داریم که دوربین پشتی را تشکیل می دهد ، بنابراین این تقریباً در هر پایه ای است که پوشش داده شده است به جز بزرگنمایی تله فوتو - هر بزرگ نمایی که روی این تلفن انجام می دهید باید دیجیتالی باشد و در نتیجه افت کیفیت حاصل می شود (این دقیقاً مانند بزرگنمایی با نرم افزار ویرایش تصویر است). در اطراف جلو یک لنز کاملاً استاندارد 8MP f / 2.0 وجود دارد.

Alcatel 3L (2020)


دوربین های تلفن تماماً مربوط به مگاپیکسل نیستند ، اما یک لنز 48 مگاپیکسلی با این قیمت چشمگیر است و در کل شما از ضربه محکم و ناگهانی تولید شده توسط Alcatel 3L (2020) راضی خواهید بود. سرعت شاتر مناسب است و منوی دوربین با تعداد زیادی حالت که هرگز از آنها استفاده نخواهید کرد (ما ترجیح می دهیم فقط به حالت خودکار بچسبیم - شاید اینطور نباشد) کاهش نمی یابد.

در نور خوب و با یک دست ثابت در اینجا نتایج مناسبی خواهید گرفت ، البته گاهی اوقات کمی در سمت کسل کننده. با بررسی دقیق تر ، دوربین عقب Alcatel 3L (2020) نمی تواند جزئیات را ضبط کند یا سر و صدا و همچنین تلفن های بالاتر از نردبان قیمت را حفظ کند (فکر کنید آیفون SE 2020 یا Google Pixel 4a).

عکاسی با نور کم در واقع به طرز شگفت انگیزی خوب است ، اگرچه تلفن به جای ضبط جزئیات اضافی ، فقط باعث افزایش روشنایی در سمت نرم افزار می شود. عکسهای کلوزآپ و عکسهای با زاویه دید خوب هم خوب به نظر نمی رسند ، اگرچه رنگها در حالت دوم ممکن است کمی عجیب باشند - درصورتی که کاملاً مجبور باشید تا جایی که ممکن است در یک صحنه قرار بگیرید ، از آنها استفاده می کنید.

به طور خلاصه ، عملکرد دوربین در Alcatel 3L (2020) به طرز شگفت انگیزی برای یک گوشی با این قیمت خوب است. تصاویر واقعاً برای بررسی دقیق ایستاده نیستند و تلفنهای گران قیمت عکسهای به مراتب بهتری می گیرند - همانطور که انتظار داشتید - اما این تلفن شما را ناامید نمی کند و تقریباً در هر سناریو نورپردازی و عکسبرداری از پس آن برمی آید.

Alcatel 3L (2020) ادعا نمی کند که در لبه های عملکرد تلفن قرار دارد - در واقع فاصله زیادی تا لبه دارد و این در مشخصات گوشی شما مشخص است.

چیپست MediaTek MT6762 Helio P22 و 4 گیگابایت حافظه رم تقریباً کمترین چیزی است که این روزها برای یک گوشی هوشمند می خواهید و این با حداقل قیمتی که برای تهیه تلفن پرداخت می کنید مطابقت دارد.


64 گیگابایت حافظه داخلی عالی نیست اما کافی است بسیاری از مردم با این همه کتابخانه رسانه دیجیتال که این روزها در ابر ذخیره شده اند ، کنار بیایند. اسلات سیم کارت به عنوان یک کارت خوان microSD دو برابر می شود ، بنابراین اطمینان خاطر این است که اگر متوجه شدید می توانید تا 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی اضافی اضافه کنید. این روزها بسیاری از تلفن ها فضای ذخیره سازی قابل ارتقا ارائه نمی دهند ، اما ما همیشه دوست داریم آن را ببینیم.

عمر باتری

باتری 4000 میلی آمپر ساعتی داخل آن
ماندگاری باتری نسبتاً طولانی
سرعت شارژ 10 وات

دوام باتری همیشه یکی از موارد مهم برای هر شخصی است که تلفن خریداری می کند و یکی از مزایای استفاده از گوشی ارزان تر این است که صفحه نمایش های با رزولوشن پایین و اجزای کم قدرت معمولاً عمر باتری کمتری را در طول روز مصرف می کنند. این مورد در مورد Alcatel 3L (2020) است که با طول عمر خود ما را تحت تأثیر قرار داد.

یک آزمایش دو ساعته جریان ویدئو با حداکثر روشنایی ، باتری را از 100 درصد به 84 درصد کاهش می دهد ، که فوق العاده نیست اما بیش از حد متوسط است - به نظر می رسد که شما بین 12 ساعت یا بیشتر از تماشای فیلم بین شارژ نگاه می کنید ، و اگر کمی روشنایی را کم کنید ، به طور قابل توجهی بیشتر است.

در روزگار ما با Alcatel 3L (2020) همیشه آب زیادی از باتری 4000 میلی آمپری باقی مانده بود - گاهی اوقات تا 40-50، ، هرچند منصفانه است که بگوییم تلفن های آزمایشی ما همیشه تمرین شدید را ندارند گوشی هایی که ما در اختیار داریم و بیشتر از آنها استفاده می کنیم.

حتی در صورت استفاده زیاد ، این گوشی تا پایان روز و بعداً به بعضی از آن ها خواهد رسید و اگر کلاً از آن استفاده نکنید ، ممکن است حتی در روز دوم نیز موفق به ساخت آن شوید - به نظر می رسد تلفن در نگه داشتن آن بسیار خوب است شارژ آن در حالی است که شما با آن کاری انجام نمی دهید.

در اینجا هیچ پشتیبانی از شارژ سریع وجود ندارد - یکی دیگر از اقدامات کاهش هزینه - بنابراین این ممکن است برای افرادی که هر روز بین مکان های مختلف می پرند مناسب نباشد و ما نمی توانیم در مورد چگونگی ماندگاری باتری ماهها یا سالها باتری صحبت کنیم خط ، اما ما فکر نمی کنیم که هنگام استفاده از باتری در Alcatel 3L (2020) نگران باشید.

منبع : techradar.com

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 59
  • بازدید کلی : 3451
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی